Translate

Zoeken in deze blog

dinsdag 12 februari 2013

Natalie Pudalov

In de catalogus voor Illustratoren te Bologna 2010 (helaas al uitverkocht) kwam ik haar werk voor het eerst tegen. Sindsdien kijk ik uit naar tekeningen van haar hand. Jammer genoeg kon ik niet aan de boekjes die door haar geïllustreerd waren, geraken.
Omdat ik nu niet bepaald een computerwonder ben, duurde het even om wegwijs te worden in de wirwar van blogs, websites, etsytoestanden enz...
Maar zie, nu komt de wereld ineens zoooo dichtbij!
Eerder toevallig kwam ik op een site terecht waar deze tekening -ook nog te koop!- stond.
Nu is hij onderweg naar mij. Natalie heeft het al laten weten. Tof.
Dat ik het ongelooflijk spannend vind? Eigenlijk wel ja :) 'Sinterklaas-gevoel' zeg ik daar tegen.
En dat in februari. Het leven kan schoon zijn hé.
Nog meer zien van Natalie Pudalov? Klik dan HIER






Geen opmerkingen:

Een reactie posten