Translate

Zoeken in deze blog

maandag 28 oktober 2013

Kikker leest


In afwachting dat er voor mij post-met-leestips in de bus valt, leest Kikker verder aan het-boek-van-vandaag. KIKKER LEEST is een initiatief van haar en haar. Een welkome afwisseling tijdens deze stormachtige dagen! Mijn post met leestips is ondertussen -voor een groot deel- de deur uit. Nu maar hopen dat mijn tips in de smaak vallen, want uiteindelijk is het moeilijker dan je denkt... boeken zoeken voor iemand die je niet kent!
Ik wens iedereen heel veel leesplezier, en mocht je in de buurt van het Literair Museum in Hasselt komen, kan je je onderdompelen in de sfeer van de boeken van Astrid Lindgren: Marit Törnqvist heeft er prachtige illustraties bij gemaakt die je nu 'helemaal écht' kan zien...zo de moeite!
Groetjes!


2 opmerkingen:

  1. Die kikker pakt dat slim aan, bladwijzer zijn. Slimmer dan de mijne in ieder geval ;-)
    Ik kijk erg uit naar je post! Mijn envelopjes zijn vandaag ook de deur uitgegaan. Zouden ze elkaar kruisen onderweg?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'k heb zo moeten lachen met je foto-strip van bladwijzer-kikker, vandaar dat ik deze bij wijze van antwoord op mijn blog gepost heb. :)

    BeantwoordenVerwijderen