Translate

Zoeken in deze blog

maandag 31 maart 2014

Een zondag in maart, deel II

Na het bezoek aan de Schone Slaapster (die nog steeds sliep trouwens) zijn we verder gereden naar Handgemarkt, in C-mine in Genk.
Altijd fijn om de creativiteit op te snuiven die daar rondzweeft.
En, wat was de oogst?
Een paar kraanvogeloorbellen in een kleur die ik nog niƩt had. Want ik ben namelijk helemaal fan.
Zo een paar oorbellen in je oren, wel, dat geeft 'sjwoeng' aan je dag.
Meer van dat moois kan je hier vinden.
De kraanvogeltjes zijn minuscuul en dus met veel geduld gevouwen ; het zilverkleurig knopje dat je ziet, is het knopje van de oorbel.
Daarom geef ik ze weer in macro-formaat. Om ze extra goed te kunnen bekijken.


Bij San San vond ik deze ring de mooiste: BINGO!
                                     



























Deze potjes confituur staan nu in onze kast. Ze zijn al allemaal open en uitgetest: overheerlijk!
Zo grappig om ze langs mekaar te zien staan als je 's morgens de koelkast opentrekt.
























Dit is mijn favoriete potje (tot nu toe):
En van bovenuit ziet zo'n potje er heel leuk uit :)

1 opmerking: